Повернення товару в магазині Hozka
Не підійшов товар?
Уважно вивчіть та дотримуйтесь інструкцій щодо здійснення повернення товару, які вказані нижче.
Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару у момент отримання!
Ви можете здійснити обмін (повернення) товару належної якості протягом 14 днів з дня доставки до відділення Нової Пошти або адресної доставки за винятком товарів, які не підлягають обміну (поверненню) відповідно до законодавства України.
Список товарів, що не підлягають обміну (поверненню)
✓ Товари в аерозольній упаковці
✓ Рукавички
Умови повернення
Ви можете оформити повернення, якщо товар не підійшов з різних причин і не може бути використаний за призначенням, а також:
1. Не минуло 14 днів з моменту отримання товару у відділенні пошти чи кур'єра.
2. Товар не був у вжитку і аж ніяк не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості.
3. Цілком збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики).
4. Є розрахункові документи.
Якщо товар відповідає всім зазначеним вище умовам повернення, то кошти буде повернуто у тій формі, як і було здійснено оплата. Якщо замовлення було оплачено за безготівковим розрахунком, то отримати кошти за товар ви зможете також тільки за безготівковим розрахунком: гроші повертаються на розрахунковий рахунок або банківську картку, з яких здійснювався платіж. Термін зарахування грошей з цього приводу залежить від внутрішнього регламенту банку-получателя. Приблизний термін – 3-5 банківських днів.
Увага! Пересилання здійснюється за рахунок покупця у разі повернення товару належної якості.
Гарантії
Гарантія на придбані товари, які виявилися неналежною якістю, дійсна протягом 30 днів.
Повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості – це товар у якому виявлено недоліки.
Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем).
Істотний недолік - недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
✓ він взагалі не може бути усунений
✓ він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором
Виявлений недолік не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару.
У разі повернення товару неналежної якості, розгляд претензії займає від одного до 14 днів. Після попереднього розгляду Вашої заяви на повернення:
якщо у товарі будуть виявлені недоліки або суттєві недоліки кошти, сплачені за товар, будуть повернуті на Ваш банківський рахунок, зазначений у Заяві на повернення протягом 10 робочих днів, але в будь-якому випадку не більше 30 д.
якщо в товарі не будуть виявлені недоліки або суттєві недоліки, які виникли з вини Виробника та/або Продавця, на Вашу адресу, вказану в Заяві буде надіслано Повідомлення з рішенням комісії. Після отримання вказаного листа Вам необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом:
✓ електронною поштою: hozka2020@gmail.com
✓ за телефоном +38(067)635-19-53 для уточнення способу доставки